Юридична адреса:
м. Вінниця, проспект Космонавтів 42
Приймальна комісія:
м. Вінниця, Хмельницьке
шосе 105-Б, каб. 1005
У сучасному українському освітньому просторі спостерігається підвищення інтересу учасників освітнього процесу до практичного складника в навчанні з метою покращення якості освітніх послуг.
Теоретичний характер вищої освіти в Україні, недостатня увага освітян до набуття студентами практичних навичок роботи за фахом, зокрема гнучкості та здатності самостійно приймати рішення у виробничих ситуаціях засвідчують необхідність розвитку дуальної форми освіти в Україні.
28 січня 2025 року науково-педагогічні працівники ПВНЗ ВІКОП прийняли участь у зустрічі Спільноти освітян «Дуальна освіта — від ідеї до диплома».
Спікерами заходу були:
Андрій Переймибіда, к.ф.-м.н. директор Центру Розвитку Талантів SoftServe
Тарас Рак, д.т.н., професор, керівник освітніх програм ІТ СТЕП Університету
Андрій Лагун, к.т.н завідувач кафедри Інформаційних систем і технологій Національного університету «Львівська Політехніка»
Дуальна форма освіти — це вид навчання, завдяки якому студенти опановують знання в закладах вищої освіти та поєднують з роботою на підприємстві.
Такий метод дозволяє студентам переймати навички роботи у досвічених спеціалістів та можливість опанування реальних кейсів від компаній з багаторічним досвідом.
Представники виробництв, установ або підприємств здійснюють запит на конкретну кількість здобувачів освіти певної спеціальності, які надалі можуть отримати роботу у компанії.
Працедавці разом з керівництвом навчального закладу беруть участь у формуванні навчальної програми для студентів дуальної форми здобування освіти.
Спікери поділились досвідом SoftServe та обговорили реальні випадки впровадження дуальної освіти у провідних українських університетах.
Запроваджувана в Україні форма дуальної освіти має на меті налагодження ефективної взаємодії між ЗВО та ринком праці, залучення зовнішніх стейкхолдерів до формування та реалізації освітніх програм. До основних труднощів, пов’язаних із запровадженням дуальної освіти, можна віднести відсутність у регіонах баз для проходження практики студентами, які опановують
певний фах; проблему пошуку установ, підприємств та організацій для забезпечення дуальної форми освіти; неоднакова репрезентованість практичних складників у підготовці фахівців за різними спеціальностями, невирішеність питання з фінансуванням цього освітнього проєкту, а також неусталеність нормативноправових засад для його реалізації.
м. Вінниця, Хмельницьке
шосе 105-Б,
Кабінет 1005